Iranian Refugee Gets Four Years in Prison \ محکومیت پناهنده ایرانی در هلند به چهار سال زندان

Dutch text Below

یک پناهنده ایرانی مقیم شهر دِلفت، در هلند به پنج سال زندان محکوم شده است. دادگاه روتردام نام این فرد را عیسا اس. اعلام و جرم او را تشویق فعالیت‌های تروریستی در ایران اعلام کرده است. دادگاه این پناهنده ایرانی را با گروه «اسملا» (نام کوتاه شده‌ی گروهی به نام «جنبش مبارزه عربی برای آزادی اهواز») مرتبط دانسته است. «اسملا» یک گروه مسلح و جدایی طلب است که دادگاه در هلند آنرا یک گروه تروریستی و مجرم می‌شناسد. آقای عیسا به این گروه کمک‌های مالی نیز می‌رسانده است.

به گزارش شبکه ایرانیان هلند آقای عیسا سال گذشته با پی‌گیری سازمان امنیت هلند دستگیر و در آغاز به شش سال زندان محکومت شد. مقام‌های قضایی اعلام کرده‌اند عیسا از فعالیت‌های تروریستی در ایران مانند حمله به قرارگاه‌های پلیس و . ایست‌های بازرسی پشتیبانی می‌کرده است. او در سال ۲۰۱۴ به هلند پناهنده شد و در رَیسوَیک (حومه شهر لاهه) در یک شبکه تلویزیونی به نام «احوازنا» فعالیت می‌کرد. تارنمای این شبکه که در دانمارک ثبت شده همچنان فعال است

Iraanse vluchteling moet vier jaar de cel in voor voorbereiden van aanslagen

De Iraanse vluchteling Eisa S. moet vier jaar de cel in. Volgens de rechtbank Rotterdam was hij vanuit Nederland betrokken bij het voorbereiden en financieren van aanslagen in Iran.

LEES MEER

Scroll to Top